Prezentuje
się wspaniale! Jego niebieski kolor znakomicie komponuje się z
srebrnymi elementami silnika oraz obręczy kół z lekkich stopów.
Posiada czarny i bardzo mocny gmol, który chroni go przed
uszkodzeniami. Ochronę przed wiatrem w trakcie jazdy zapewnia mi
regulowana
dwustopniową szyba, dodająca również urok temu motocyklowi.
Niezwykle ważne jest przejrzystość i czytelność, dlatego podoba
mi się linia zegarów. Ponadto preferuje analogowe prędkościomierze
i to jest kolejny plus tej maszyny. Uważam, że są o wiele lepsze
niż nowoczesne cyfrowe. Bardzo przydatne są światła awaryjne, jak
i zamontowana akcesoryjna zapalniczka. Dzięki niej mam źródło
energii dla nawigacji czy telefonu. Kanapa jest bardzo wygodna a to
najbardziej przekłada się na komfort jazdy zarówno
samemu jak i z plecakiem. Jeśli
zapowiada się daleki wyjazd można zamontować kufer centralny i dwa
boczne oraz tankbag mały i duży. Tak zapakowany motocykl potrzebuje
ogromnej siły co gwarantuje mu silnik. Żywcem przeszczepiony ze
sportowego Fireblade lecz dla turystycznej jazdy trochę go
uproszczono i zmniejszono moc by był bardziej elastyczny w zakresie
niskich i średnich obrotów.
Demonem prędkości
zatem już nie jest, lecz prędkość maksymalna dochodząca do
250km/h nadal robi wrażenie. By zatrzymać moją bestię potrzeba
znakomitych hebli;) Gwarantuje to hamulec przedni tarczowy podwójny,
296 mm z trój tłoczkowym
zaciskiem pływającym. Tylny hamulec to tarcza 240 mm z trój
tłoczkowym
zaciskiem pływającym. Oczywiście nad całością czuwa znakomity
układ C-ABS.
I
tak właśnie taka oto sobie Honda zrobiła na mnie tak wielkie
wrażenie, że po prostu musiałem JĄ mieć. Kupno JEJ to była
niewątpliwie dobra decyzja. Nie żałuje! Często słyszę wiele
pozytywnych opinii na temat tej maszyny. Możliwości techniczne +
wygoda = niezapomniana przygoda. Mam nadzieje, że jeszcze wiele
kilometrów razem pokonamy!
KAMEL
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz